Vrátenie a reklamácie
Nepáči sa? Nesedí? Nevadí! Zakúpený tovar nám môžete vrátiť aj bez udania dôvodu a to do 30 dní. Poznať dôvod vrátenia nám ale pomôže zlepšiť sa a budeme za ňho vďačný.
Vrátený tovar musí být nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnom obale, aby mohol urobiť radosť niekomu inému. V opačom prípade vám budeme musieť niečo strhnúť z pôvodnej ceny, aby sme ho zase dostali do formy.
Vrátenie cez Zásilkovňu (ZADARMO)
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalíte ako balík.
- Do balíčku priložte prosím vyplnený vratkový formular
- Vyberete si nejbližšiu Zásilkovňu s podacím miestom na zasilkovna.cz/pobocky
- Na prepážke uveďte kód „92579308“.
- Predáte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí. Nič neplatíte.
- Za pár dní vám príde email, že balíček v poriadku dorazil k nám a bezodkladne vyriešime vratku peňazí alebo reklamáciu
Tuto službu je možné využiť v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru a to bez ohľadu na to aký dopravca bol zvolený v pôvodnej objednávke.
Pokiaľ vám nevyhovuje poloha žiadnej z pobočiek Zásilkovne, môžete balíček poslať priamo do našeho obchodu na adresu: Bylo Nebylo, Vrážská 357/4, 153 00 Praha Česká republika (tel +420 775 412 227, email: info@bylo-nebylo.sk) na vlastné náklady.
V prípade záujmu o inú veľkosť si prosím zadajte novú objednávku - podľa aktuálnej skladovej dostupnosti tovaru na eshopu.